Sunday, July 11, 2010

Will the Church of Climatology offer the apology they demanded from the sceptics?

Well, that bit of crowing from the Church of Climatology didn't last long, did it? Tee hee.

Warmists were this month jubilant. One of the IPCC’s wild claims about global warming disaster that had been denounced as false was true after all. The Sunday Times had apologised for the slur and sceptics everywhere should be ashamed, too.

The Sunday Times claim was that the IPCC has relied on dodgy, non-peer reviewed claims from a green group to assert that the Amazon was particularly vuilnerable to global warming since “up to 40 per cent of the Amazonian forests could react drastically to even a slight reduction in precipitation”.

Turns out the Sunday Times had nothing to apologise for, after all. Christopher Booker and Watts Up With That have the story.

Posted via email from Garth's posterous

No comments: